יום הגלידות בטעמים יצירתיים- 1 ביולי

משחר ההיסטוריה בני האדם תמיד אהבו להיות יצירתיים ועשו זאת בדרכים רבות ושונות. יש כאלה שהביעו את היצירתיות שלהם בציור, יש כאלה שבשירה ומוסיקה ויש כאלה שב... טעמי גלידה!
מאז שיוצרה הגלידה הראשונה, שהיתה כנראה קרח עם מיץ ענבים במאה ה-18, הומצאו עוד המון טעמים חדשים, כדי שחלילה לא נשתעמם.
חברת Haagen-Daz מוציאה מדי שנה טעמים חדשים ומפתיעים של גלידה ויש הרבה חנויות גלידה בוטיק מקומיות שיוצרות טעמים ייחודיים משלהם.



ביום הגלידה בטעמים יצירתיים חוגגים את כל הטעמים המטורפים שכבר המציאו וגם את אלה שעדיין לא ומחכים לצאת לאוויר העולם.

הסיבה לבחירת ה-1 ביולי כיום הטעמים היצירתיים של הגלידה לא ידועה, כנראה שהמקור הוא יצרני גלידות שרוצים לקדם את עסקי הגלידות ביום חם זה, שהוא היום הראשון בחופש הגדול ובחודשיים הכי חמים בשנה.
אז איך חוגגים את יום הגלידה בטעמים יצירתיים?
אפשר ללכת לקנות גלידה בטעם מיוחד. רוצים לטעום למשל גלידה בטעם מלפפון ובזיליקום, גלידת שוקולד צ'ילי חריף או אשכולית אדומה?נסו את בית הגלידה האיטלקית Allora שברח' מרמורק 12 בתל אביב,  (קישור לעמוד הפייסבוק). 
אם תגיעו ליפן, יש לכם הזדמנות לעוד טעמים מיוחדים. חברת האגן דאז מוכרת שם גלידות בטעמים חדשים של ירקות ופירות, כמו גלידה בטעם "גזר תפוז" ו"עגבניות דובדבנים".
גלידת "עגבניות דובדבנים" משלבת את המתיקות הטבעית של העגבניות עם טעם הפירות של הדובדבנים, שאמור להדגיש את הטעם העשיר של העגבנייה.
גלידת "גזר תפוז" לוקחת את הטעם העדין של הגזר ומוסיפה לזה את טעם ההדרים הטרי והריח של התפוז, שנותן לגזר טוויסט מתוחכם ומרענן.
גלידות בטעם ירקות ופירות של האגן דאז
בגלידרייה Little Damage Ice Cream shop שבלוס אנג'לס בקליפורניה מוכרים גלידה בטעם פחם, שזו גלידה בצבע שחור, עם גביע שחור, שמיועדת לגותים ולמי שיש לו "Dark Soul" .
גלידה שחורה (קישור)
בהוואי תוכלו לאכול גלידה סגולה בטעם בטטה עם טוויסט של פירות טרופיים
אם אין לכם איפה לקנות גלידה בטעם מיוחד, אז אפשר לקחת גלידה בטעם רגיל ולהפוך אותה לטעם מיוחד ויצירתי משלכם, כמו: גלידה עם קטשופ, חרדל, או מלפפון חמוץ. עוד אפשרות לחגוג את היום הזה היא לעשות מסיבת טעמים מוזרים של גלידה ולהזמין את המשפחה והחברים לנסות. 




ה-1 ביולי הוא גם יום קנדה וגם יום הבדיחות העולמי


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות