יום שבת הקרוב ביותר ל-25 ביוני- יום הדרדסים העולמי


יום הדרדסים הוא יום חג עולמי לכבוד היצורים הכחולים הקטנים שחיים בכפר הדרדסים ביער מתחת לעיניו ואפו המאיימים של גרגמל שרוצה לאכול אותם כל הזמן. את יום הדרדסים חוגגים ביום שבת הקרוב ביותר ל-25 ביוני, שזה יום הולדתו של יוצר הסדרה, המאייר הבלגי פייר קוליפור הידוע בכינוי "פיו" וגם יום יציאתו לאקרנים של הסרט דרדסים 2. 



יום הדרדסים נחגג לראשונה בשנת 2011 ולכבוד היום הזה התכנסו אנשים שמחופשים לדרדסים במטרה לשבור את שיא גינס של הההתכנסות הגדולה ביותר של אנשים בלבוש דרדסים, תוך 24 שעות במקומות שונים. הצליחו להתאסף 4,891 אנשים מחופשים לדרדסים (השיא הקודם היה 2510) ב-11 ערים ברחבי העולם: בריסל, בלגיה; אתונה, יוון; שוונינגן (האג) הולנד; דרבלין, אירלנד; מקסיקו סיטי, מקסיקו, פנמה סיטי, פנמה; ורשה, פולין; מוסקבה, רוסיה; יוהנסבורג, דרום אפריקה; ניו יורק, ארה"ב ולונדון, אנגליה.
אם אתם רוצים להשתתף ביום הדרדסים הבא ולעזור לשבור את השיא מחדש, היכנסו לעקוב אחרי הפרסומים באתר www.GlobalSmurfsDay.com
בתמונה: תחפושת דרדסית  תחפושת דרדס 
לכבוד השקת הסרט דרדסים 2 שנערך על ידי חוברת סוני בכפר הספרדי חוזקאר (Júzcar) שבחבל אנדלוסיה צבעו עובדי חברת סוני את כל בתי התושבים בתכלת, לכבודם של הדרדסים, וזכו להעלאת מספר התיירים שם באופן דרמטי. חברת סוני הבטיחה להחזיר את המצב לקדמותו לאחר הסרט ולהשיב לבתים את צבעם הלבן, אבל ראש העיירה הקטנה, דויד פרננדז, שזכה לכינוי "דרדסבא" אמר שבעקבות העלייה במספר התיירים, שהכניסה לתושבים המון כסף, הם שוקלים להישאר כפר של דרדסים. 

מתי יוצא יום הדרדסים בשנים הקרובות?
2021- 26 ביוני
2022- 25 ביוני
2023- 24 ביוני

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות