יום המוזיקה- 21 ביוני

Fête de la Musique - יום המוזיקה- 21 ביוני

יום המוזיקה, הוא פסטיבל מוסיקה שנתי המתקיים ב -21 ביוני, היום הראשון של הקיץ (וגם היום הכי ארוך בשנה), בערים רבות ברחבי העולם.
הרעיון של חגיגה מוזיקלית לאורך כל היום על ביום שבו העונה מתחלפת מאביב לקיץ, היה במקור של המוסיקאי האמריקאי ג'ואל כהן, שבילה שתי עונות כמפיק של תוכניות רדיו מוסיקליות ברדיו הצרפתי הלאומי. הרעיון שלו יושם והפך רשמית לחג לאומי על ידי שר התרבות הצרפתי, ג'ק לאנג. עוד מדינות אהבו את הרעיון והפסטיבל הפך מאוחר יותר לחג ב -110 מדינות ברחבי העולם.

קשה לדמיין תרבות שבה המוסיקה אינה ממלאת תפקיד חיוני. היתרונות של המוסיקה לנשמת האדם הם בלתי מוחשיים, אבל הם עצומים. מוסיקה פותחת עולמות חדשים לאנשים. ניתן להשתמש בה כדי לספר את הסיפורים, כדי לעורר, או כדי לעזור לאנשים להירגע. ביום המוזיקה אנשים בכל רחבי העולם מתכנסים יחד כדי לחגוג את הכוח המדהים של מוסיקה.
הדרך המושלמת לחגוג את היום הזה היא לעשות מוזיקה, לבד או עם חברים. אתם לא צריכים להיות מוזיקאיים, כי כל אחד יכול לעשות מוזיקה. אם יש לכם ילדים, הם אוהבים משהו פשוט כמו דפיקות על סירים ומחבתות ושירה. אם אתם לא יודעים לנגן, אתם יכולים להיפגש לערב קריוקי עם חברים. אפילו אם אין לכם כישרון מוסיקלי כלשהו, אתם יכול לבלות את היום בהאזנה לשירים האהובים עליכם. הדבר הגדול במוסיקה הוא שזה לכולם.
ה-21 ביוני הוא גם יום הסלפי וגם יום היוגה ויום הג'ירפה

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות